User Tag List

Page 199 of 202 FirstFirst ... 99 149 189 198 199 200 ... LastLast
Showing results 2,971 to 2,985 of 3022

Thread: 1-2 Chat (New Season)

  1. #2971
    Lyrical Fire Slayerr.'s Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    England
    Age
    29
    Posts
    1,261
    Battle Record
    4-3
    Awards 1-2 Punch HW Champion - Award nomination from Kill Spree accepted.

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Quote Originally Posted by FaQEyeReddit View Post
    @Slayerr I can’t pm you as well as I don’t want to post in a active battle thread. But I wanted to reach out and let you know that I’m extremely happy that we set the bar this week. We posted in less than 24 hours and we both did our thing. Good luck to you again bro but obviously I’m trying hard to make it to the second round I’m hungry ��
    Yeah, now we just gotta wait 3 weeks for votes

  2. #2972
    tha pendragon mal diction's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Tha Salf East
    Posts
    1,219
    Battle Record
    3-17

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    i didnt notice that he posted... my bad @EyeDealIstic .. @miracle please dont count this as feeding, i thought he was trolling
    aka Sorrow: the Broken Wing

  3. #2973
    Sites Worst Battler EyeDealIstic's Avatar
    Join Date
    Jul 2023
    Posts
    235
    Battle Record
    0-2

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Quote Originally Posted by mal diction View Post
    i didnt notice that he posted... my bad @EyeDealIstic .. @miracle please dont count this as feeding, i thought he was trolling
    For assuming I was "trolling" I offer you the following scenario:

    You may walk into a grand dining hall where from wall to wall and in neatly formed rows are men, in quantities measuring in the hundreds and perhaps thousands. These men are all looking upon you with their hands on their trousers as to undo them. As your salivary glands begin to prepare for the adventure that awaits you and your eyes glisten with joy, you are suddenly yanked away and the door to said hall is slammed shut in front of you.

    The pain and anguish that will overwhelm your very being at being denied mouthfeeling all of those dicks... may you suffer a similar bout of immeasurable sadness for assuming my legendarily crafted 1-2 bar was "trolling".
    What is high- My battle loss record & my blood pressure.
    What's not high- my win record or me.

    Enjoy the rest of your day.

  4. #2974
    You've Earned a Custom Title! FaQEyeReddit's Avatar
    Join Date
    May 2024
    Location
    Newark
    Posts
    83

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Lmao �� yo I’m ngl I feel like I’m high and I didn’t smoke. I’m so lost.

    Is the line
    “He isn’t showing *me his dick * *I want to* see it..
    You have enough dudes to smooch, pick one and go beat it..

    Is that not the bar? I see miracle was kinda like bro it don’t rhyme so I think he thinks that the second post where you said it’s over a week and nothing he thinks that’s your bar but now I’m wondering �� wtf was the bar at this point because I thought it was cool to use his own words against him but now I see some feeding talk and I’m just so lost I feel like I have been just throwing the Feng shui off here lol �� I’ll try to be a little less overbearing on the posts and stuff but I mean �� I thought that was the bar now idek anymore
    FAQ - pronounced fack…
    Eye or E.Y.E - divination (seek knowledge using computers)
    Reddit- A web “sight” with frequent asked and answered questions.
    it should read Fa, Q, I read it for kicks

  5. #2975
    You've Earned a Custom Title! FaQEyeReddit's Avatar
    Join Date
    May 2024
    Location
    Newark
    Posts
    83

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Ayo @mal diction that new bar is fire… that’s the one kid! Ima ask to change votes cuz the new bar is lit
    FAQ - pronounced fack…
    Eye or E.Y.E - divination (seek knowledge using computers)
    Reddit- A web “sight” with frequent asked and answered questions.
    it should read Fa, Q, I read it for kicks

  6. #2976
    tha pendragon mal diction's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Tha Salf East
    Posts
    1,219
    Battle Record
    3-17

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Quote Originally Posted by FaQEyeReddit View Post
    Ayo @mal diction that new bar is fire… that’s the one kid! Ima ask to change votes cuz the new bar is lit
    'preciate it
    aka Sorrow: the Broken Wing

  7. #2977
    ...is STONED miracle's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    PHILADELPHIA,PA
    Posts
    7,221
    Battle Record
    141-67
    Awards 1-2 Punch HW Champion - Award Request Accepted LLL Champion - Award Request Accepted FL Champion VBL Champion Golden Glove Champion 100+ Wins

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Quote Originally Posted by FaQEyeReddit View Post
    Lmao �� yo I’m ngl I feel like I’m high and I didn’t smoke. I’m so lost.

    Is the line
    “He isn’t showing *me his dick * *I want to* see it..
    You have enough dudes to smooch, pick one and go beat it..

    Is that not the bar? I see miracle was kinda like bro it don’t rhyme so I think he thinks that the second post where you said it’s over a week and nothing he thinks that’s your bar but now I’m wondering �� wtf was the bar at this point because I thought it was cool to use his own words against him but now I see some feeding talk and I’m just so lost I feel like I have been just throwing the Feng shui off here lol �� I’ll try to be a little less overbearing on the posts and stuff but I mean �� I thought that was the bar now idek anymore
    I was so lost.. I didn’t even see the bar there… that’s the first time someone’s made a fake quote as their first line of a another person as their bar

    - - - Updated - - -
    @daveDILLY I will post my bar tonight or tomorrow

  8. #2978
    You've Earned a Custom Title! FaQEyeReddit's Avatar
    Join Date
    May 2024
    Location
    Newark
    Posts
    83

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Quote Originally Posted by miracle View Post
    I was so lost.. I didn’t even see the bar there… that’s the first time someone’s made a fake quote as their first line of a another person as their bar

    - - - Updated - - -
    @daveDILLY I will post my bar tonight or tomorrow

    Lmfao �� damnnnn that’s why I was like hmm creative but I’m gonna change my vote if that’s alright I like the new bar from mal that’s super fire to me
    FAQ - pronounced fack…
    Eye or E.Y.E - divination (seek knowledge using computers)
    Reddit- A web “sight” with frequent asked and answered questions.
    it should read Fa, Q, I read it for kicks

  9. #2979
    ...is STONED miracle's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    PHILADELPHIA,PA
    Posts
    7,221
    Battle Record
    141-67
    Awards 1-2 Punch HW Champion - Award Request Accepted LLL Champion - Award Request Accepted FL Champion VBL Champion Golden Glove Champion 100+ Wins

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Quote Originally Posted by FaQEyeReddit View Post
    Lmfao �� damnnnn that’s why I was like hmm creative but I’m gonna change my vote if that’s alright I like the new bar from mal that’s super fire to me
    I deleted all the free post in that battle so feel free to drop a vote

  10. #2980
    Sites Worst Battler EyeDealIstic's Avatar
    Join Date
    Jul 2023
    Posts
    235
    Battle Record
    0-2

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Quote Originally Posted by miracle View Post
    I was so lost.. I didn’t even see the bar there… that’s the first time someone’s made a fake quote as their first line of a another person as their bar

    - - - Updated - - -
    @daveDILLY I will post my bar tonight or tomorrow
    Feaster of Cocks, I have a long standing reputation as a legend in the 1-2 league for using highly unconventional methods.

    I will now pm @Fresh and tell him to cancel your subscription to Penis Buffet Club just to bask in the glow of mirth from your impending stream of tears!
    What is high- My battle loss record & my blood pressure.
    What's not high- my win record or me.

    Enjoy the rest of your day.

  11. #2981
    ...is STONED miracle's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    PHILADELPHIA,PA
    Posts
    7,221
    Battle Record
    141-67
    Awards 1-2 Punch HW Champion - Award Request Accepted LLL Champion - Award Request Accepted FL Champion VBL Champion Golden Glove Champion 100+ Wins

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Cool


    Don’t post in the battle threads n if you want out of the league be sure to sign out

  12. #2982
    You've Earned a Custom Title! FaQEyeReddit's Avatar
    Join Date
    May 2024
    Location
    Newark
    Posts
    83

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Hey @Eye I appreciate that. In a very strange and metaphorical sense I knew we’d see eye to eye ��. On the other hand although I understand the frustration and everything one thing I’ve learned is that you can have amazing bars or layered meaning however if you don’t appeal to your crowd then you essentially walk yourself to your death. That was creative but everyone here currently logs in about once a week so the chances of them catching such a high IQ -EyeQ move like that are slim. And miracle is running the whole thing on his own. Many other administrators don’t seem to come on. So in short broski don’t take it too bad stay in the league if you can but if you can’t don’t worry next week everyone will be paying more attention to your posts now.
    FAQ - pronounced fack…
    Eye or E.Y.E - divination (seek knowledge using computers)
    Reddit- A web “sight” with frequent asked and answered questions.
    it should read Fa, Q, I read it for kicks

  13. #2983
    ...is STONED miracle's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    PHILADELPHIA,PA
    Posts
    7,221
    Battle Record
    141-67
    Awards 1-2 Punch HW Champion - Award Request Accepted LLL Champion - Award Request Accepted FL Champion VBL Champion Golden Glove Champion 100+ Wins

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    @Letterman let’s work on getting that bar in… don’t forget to vote to

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by FaQEyeReddit View Post
    Lmfao �� damnnnn that’s why I was like hmm creative but I’m gonna change my vote if that’s alright I like the new bar from mal that’s super fire to me

    Good battle this week dude.. hopefully u stick around for some battles

  14. #2984
    You've Earned a Custom Title! FaQEyeReddit's Avatar
    Join Date
    May 2024
    Location
    Newark
    Posts
    83

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    Oh yeah I’ll def be here I’m not going anywhere if that’s what you’re thinking. Just acclimating and learning
    FAQ - pronounced fack…
    Eye or E.Y.E - divination (seek knowledge using computers)
    Reddit- A web “sight” with frequent asked and answered questions.
    it should read Fa, Q, I read it for kicks

  15. #2985
    ----------
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    377
    Battle Record
    3-3
    Awards 1-2 Punch HW Champion - Award nomination from Spree accepted.

    Re: 1-2 Chat (New Season)

    battles closed quick
    sry couldnt vote on all

Tags for this Thread

Posting Rules

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •